7 maj -13

weeeeeeehooo jobb natt, förvånas ni än? när man väl jobbar så äre natt, men jag gillart;-)

så lugnt och fridfullt, tyst åså:) håller just nu på att se oth, är på första säsongen- dock bara som tidsfördriv till varje fredag då tvd kommer ut. DEN är den bästa serien:-)

eftersom att jag ser avsnitten som kmr ut efter kl 00, 00 på piratebay så ligger jag lite före avsnitten som går på tv :-) ååh vill bara att de ska komma ut typ 10 avsnitt så man får seee men då måste man ju vänta 10 veckor också. nepp, så jag får tack å gott vänta till fredagar då avsnitten kmr ut. ;-)

aja nu blir de att se klart oth iafl. vill ha sett klart säsong 1 inatt iafl. hejpaaaa








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0