7 juni

känns konstigt att det var ett helt år sen (imorgon egentligen) jag tog studenten. fan vad gammal man är, i tisdags for jag med mamma till heden & kikade när det var typ marknad där. blev sjukt nostalgisk och fällde nästan en tår när jag hittade 'nyckelpigor'.. vi målade också stenar till nyckelpigor när jag gick där för 8 år sen. dock hade dem kommit på att man kunde göra humlor också, lite mer påhittiga än vad vi var kanske. så jag köpte en humla, att ha i en blomkruka på balkongen. jag var sjukt glad & nöjd över när jag köpte den!

aja idag ska jag in till stan en sväng om. måste handla en maskara och typ sommarkläder, iafl shorts å sånt. dom enda shortsen jag äger är tränings shorts från fotboll & handbolls tiden.

nåja heejs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0