4 juni

jobb natt till idag, känns skönt att veta att jag har cirkus två timmar kvar innan jag ska åka hem. skööööönt :) ska försöka att ej sleepa men känner att jag är jäkla trött idag, det är ju heller inget vidare fint väder så det skadar ingen att ta en lur till 11 :-) ska ej hämta upp mamma förens kl 15 så har hennes bil tills dess.

igår kväll innan jobbet var jag och mamma till min bror och hans tjej & kikade på lill killen! otroligt hur liten och skör man har varit, ja han låg iafl å sov, höll han första gången också. var så nervös så skakade lite med armen men det var ingen fara, åh vad jag längtar tills jag å lillen besöker leos lekland å hittar på massa andra saker när han blir större! men det är ju nåt år kvar, nu njuter man bara av att ha det mysigt och bara titta på honom & se hur han bara blir större och större :)

nej nu ska jag back to work. hörs när vi hörs. ciaoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0