ut med det gamla å in med de nya!

om knappt en å en halv månad går flyttlasset! ;) skönt ska de bli att få ett lite mindre mysigare ställe!

vaknade idag vid halv 4 av att martin pratade i telefonen. sen var de bara upp å fara å skriva på kontraktet till nya läggan!! woopwoop. :-)

har sen vart med kicki på stan å köpt 3 nya ljuslyktor eller vare nu är på gilla, var också å kikade på en balklänning till henne, den var riktigt snygg!

nu ser jag film medans jag har nattjobb. blir att sova lite senare idag å då ska jag banne mig sova ännu längre än igår. ska inte kliva upp innan 17, så nu var de bestämt.

sen att skellefteå vann tredje raka idag, gjorde hela min kväll. nu jäklar tar vi fjärde raka å vinner sm guld! blir ju typ äcklad när folk lägger upp bilder på luleå hockeys logo.. HUVVALIGEN! SKÄRP ER MÄNNISKOR! Speciellt boden bor, man håller inte på luleå, fick ni inte lära er det när ni var små? boden å lule är ju ärkefiender, de fattar väl vilket stolpskott som helst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0