Jaa, saik blev svenska mästare!



annars har det väl inte hänt föör mycket. jobbat och så, just nu håller jag på att ladda ner godzilla, den var på canal + eller cmore eller vare nu är för nån kväll sen men var så jäkla trött så orkade inte se klart den, fick iafl se början då jag aldrig gjort de förut.

var hos oskar och sandra igår med farmor, hon har inte vart där förut så tog med molly med så hon fick busa med stor tjejerna, tindra, vilja och lyra. pratade också mycket om olika hundraser då sandra är grym på hundar, hon vet typ ALLT om hundraser! sen är det bara några veckor kvar tills jag blir faster! ååh vad jag längtar! :-)

aja nu ska jag ta å lägga upp nå bilder på vad som hänt sen sist.







hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0