September

Jaa, tiden går fort och jag har jobbat som vanligt ganska mycket.
 
Sen for jag och martin till grekland en vecka, det var skönt att komma bort ett tag kan jag då säga! Vi bodde på ett hotell som heter Dionysos, 4-stjärnigt och de låg i Ixia, så det var kanske 4 km från Rhodos. Jättefint hotell och vi hade halvpension så vi fick världens underbaraste, godaste frukost varje dag, gott gott! Även middag var inräknat, så man kunde ta för-varm och efterrätt helt gratis!
 
Fanns även 2 barer, en poolbar och en "större" bar i lobbyn typ. Hängde dock mest i poolbaren och drack mojitos och sex by the pool drinkar. Härligt var det! Var även en kväll in till gamla stan i Rhodos. Vi promenerade runt där och tog lite bilder och käkade på en mysig restaurang. Men vi var mest vid hotellet då de var mat osv. där. De hade även ett eget supermarket och en egen portvakt! haha, lyx!
 
De roligaste på hela resan var att vi satt en kväll vid lobby-baren, de hade nåt uppträdande så kikade på det. Efter ett tag kommer de en kille och ställer sig vid oss å ba: Do you like the music? Vi ba: yes, its ok. Han ba: Yää, were are u from? Vi ba: Sweden? haha så killen ba, JAHA ja men då förstår ni ju mig!!
 
Hah, visade sig att han var där med sin flickvän och hade vart där i 1 vecka å skulle hem samma dag som oss. Så han satte sig med oss och vi surrade lite grann, kom fram till att han var från luleå och sen så bjöd han på nån drink osv. Vid halv 12 så drog jag och martin oss mot vårt hotellrum och sov. Dagen efter på frukosten så frågade han om vi var nå bakis. haha vi ba: nää. Han hade tydligen hittat nå engelsmän å festat med dom hela natten. haha. Rolig kille alltså!
 
Aja, sen så träffade vi på han fler kvällar å han berättade vart man kunde fara osv. Men vi drog bara ner till havet en gång men de var så dålig strand så jag somnade i solen istället. Tur att man redan vart utomlands en gång detta år så jag inte brände mig. hah, aja nä men de var riktigt skönt att komma iväg ett tag faktiskt.
 
 
Just nu så sitter jag och ser på The hills, har börjat se om de och började igår så är redan på säsong 3 och snart är den klar. Så hinner nog nästan se allt innan helgen skulle jag tro. Har vart ledig sen i söndags då jag jobbade 16-22. Sen igår (torsdag) var jag till annie och var med henne å emma. For en sväng å köpte nå gotta och satt å såg kockarnas kamp? tror ja de hette. For hem strax efter 22. Nu ska jag väl inte göra så mycket. Lägger upp några bilder här, men de flesta finns på fb, ska lägga ut några till där sen men har tagit så sjukt många bilder så de är nästan jobbigt att lägga upp allt! (skriver under bilderna)
 
En sex by the pool, aaaas god!
 
Liten del av pool-området. Pool-baren syns där.
 
Andra delen, de fortsätter lite till till vänster men fick inte med hela, den var sååå stor ;p Även under de där vita taket så var de lobbybaren.
 
Stranden
 
Hiiimla stora båtar, hade lätt kunnat äga en sån. den som sticker ut mest till höger var typ 4 våningar..
 
En av många mojitos!
 
Så härligt, vill tillbaka nuu!
 
 
Såå nice iaf. Nu ska jag se nått avsnitt till sen sova! Är typ taggad och vill göra en till tattuering när annie började prata om de igårkväll.
 
Aja höörs när vi hörs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0