nu äre lördag

å jag är förkyld som attans, har vart det i snart tre dagar typ. hatar det.

anywaay så tog jag på mig att jobba ett kort pass idag. 14-18. sen jobbade jag även i onsdags. hade jobbat idag(?) (lördag) också men känner att jag är helt utslagen nu och börjar få ont i huvudet.. skulle ha jobbat ett längre pass men orkar inte. har säkert snytit mig 15 gånger under 4 timmar på jobbet. hoppas jag inte smittade någon för var iaf noga med att sprita händerna och inte ta i ansiktet eller så..

ser iaf lite dödligt vapen och ska väl snart sova. känner mig helt slut och känner ingen som helst smak av nåt. vet att jag borde äta nåt men vill helst bara dricka flytande just nu då de är det ända jag känner av smak på.

aja.. hörs väl då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0