jjoppaa



tjolaahopp!
sitter på jobbet och väntar på att alla ska komma hem.. har städat lite här på morgonkvisten och sen har jag kikat lite i pappren osv. kl 12 kommer en kollega som ska jobba med mig idag. tänk att jag klev upp kl 05.45 idag?! sinneeeesss!

och jag är inte ens trött! men tvi vad jag kommer att ångra det ikväll om vi bara ska se tv.. kommer ju slockna direkt. aja.. inget jobb i helgen iafl! lönen kom in idag och bilen ska in när jag slutar idag. hoppas bara att martin kan bogsera den (att han slutat kl 4 å är hemma då) annars blir de problem. nämen får väl heva in den imorgon då isåfall.

usch hatar att jobba tidigt på dagarna då är typ hela dagen förstörd för då är man så jäkla tröttis.

näämen. tycker att texten där uppe på bilden skulle passa bra som en tattuering? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0