besööök

haft min älskade farmor på besök över dagen. vi har kikat på stan, ätit lunch på oregano och umgåtts!

har dessutom hittat den bästa vinterjackan eeeever! ska gå imorgon innan jag börjar jobba och köpa den. sen är det bara vinterskor kvar..

sen har bilen gormat igen... fuck jag blir så jäklaaa less. men ska fara och boka eb tid på antigen volvo eller mekonomen för att göra en felsökning så man kan se vad fan som är felet på idiotbilen. aja nu så ska jag heva ut muffinsen som jag bakat. hoppas på att de blir bra och kladdigaa:-)

höööörs hejsss

om det är nån som är intressead av kattungar så kan ni väl säga till? har en hona som e pregnaaaant.. jag är inte glad på alice!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0