pizza-fredag

har knappt ätit något idag och i förra inlägget skrev jag att jag skulle göra nå mat.. det blev att beställa istället. den totala summan blev 240:- vilket känns sjukt onödigt då jag knappt orkade halva pizzan. aja då får väl martin käk!

varför blir det så att när man är vrålhungrig och man känner att man kan äta upp en häst (typ) så när man väl börjar äta så får man knappt ner nåt? nu ska molly snart äta middag och sen ut en sväng.. hoppas hon vill sova i minst en timme innan iafl. för jag orkar inte röra mig en meter!

näe. detta är sista helgen med onyttigheter. på onsdag börjar jag och mamma med nya tag och nyttigare tag! blev sjukt sugen på en sallad med gurka, sallad och paprika med olivolja, äppelvinäger och massa salladskrydda. gaaah, whyyy did i eat that pizza?!!! ångest



den där hade jag gärna satt mina tänder i istället för idiotpizzan jag inte ens orkade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0