jobbet

dom ringde igår och frågade om jag kunde jobba natt. jovisst.

så nu är det bara 6timmar kvar innan jag slutar. hinner nog med att göra lite grejer innan det. har iafl ätit frukost och ska väl på ett tag börja jobba igen. alla sover så snart får man göra nåt som håller en vaken! ska bli skönt att kanske få sova nån timme hemma sen. ihelgen har jag inte planerat nåt speciellt, inte vad jag vet iafl. handlade ganska mycket med mat igår så det blir att göra nåt med kött idag, kanske med hasselbackspotte och svampsås, och massor med grönsaker.

gjorde mig en tonfisksallad igår så det blev över till lunch idag, ååh vill ba sova jätteeeeelängee idag men icke.

aja hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0