måndag

en ny vecka.

idag så vaknade jag av mig själv kring 11, skööönt! sen så for jag och martin till han kring halv 1? innan 3 blev de att fara hem en sväng sen till skolan för att lämna in hemprovet. skjutsade sen hem jennie (de är ju påvägen hem så)

nu ligger jag och ser tv, blir mat snart och sen ska jag och träna ett tag, efter det blire att fara till annie å sova.

har en lektion imorgon å de är idrotten som börjar 12.10. onsdag tror jag vi har svenska på morgonen då hon vart borta förra veckan. så ska sätta mig och skriva klart uppgiften jag hade kvar imorgon så skickar jag den till hennes mail.. min svenska lärare om ni inte förstod det!

nej, nu blir de mer tv. höörs


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-05-14 @ 17:28:17
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0