Torsdag

Igår vare skoj! Blev dock lite trött där på slutet men annars var det jätte roligt =) det bästa var ju att jag fick mcdonalds ;)



nöjd som fan!

Sen somnade man väl där vid 02? hah, så jävla skönt också, körde inte bil på hela DAGEN?! fatta SKÖNT. ska nog göra detta igen.. inte köra bil lite då och då men ändå göra saker =) perfekt.

Nu idag så har jag faktiskt inte gjort ett smack! Vaknade helt pigg kl 11, sen har jag inte ens bytt om idag, ligger fortfarande i mjukisar och ett linne, har inte ens orkat ta på mig bhn, då äre en chill dag alltså :)

"känslan av att knäppa av sig bhn efter en lång dag" inte riktigt idag då men det stämmer faktiskt.

Men är ändå rastlös .. vad sjuttsingen ska man hitta på idag? får väl se vart dagen tar en, har ju lov tills på måndag så. Hejpaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0