Söndag

Hm, ja i fredags så sjukanmälde jag mig, hade bara nk prov och jag hade ju inte pluggat nåt.

Så sen på kvällen så kom martin å rickard förbi och så for vi en sväng, skjutsade hem mamma och for till byn. Väl där gjorde vi inte nå speciellt, var så trött så for hem å sov.

på lördagen väcktes jag av martin, KLOCKAN VAR INTE ENS 10!!!! Fan vad jag var arg, aja, bara kliva upp och göra nåt av dagen. For ner till överstbyn och hängde där. Sen for vi in till stan och handlade m.m.

For tillbaka och hängde lite mer, käkade och sen kollade vi melodifestivalen, värdelös låt som vann btw- ska bara påpeka det. Annars har jag väl inte gjort så mycket mer i helgen, skönt. Idag så vaknade vi kring 11, for ner till överstbyn och kollade ifall nån var hemma, icke sa nicke .. for till stan å käkade på Da Vinci, känner mig så jävla fattig å känns om att jag snyltar på martin.. faan vad jag ska bjuda tillbaka sen, spelar ingen roll om vi vart tsm i 4,5 år men jag är inte en sån som man måste bjuda, jag betalar hellre själv än att typ vara "skyldig" nån pengar för att man åt ute när man egentligen inte behövde de. Aja, for iaf hem till mig, såg tv å mös =)

Sen så kom mamma och hon gjorde middag, vi käkade och sen vid halv 9 for martin hemåt. Jag började se Pretty Woman, och ser det än, så nu ska jag stänga ner denna skitsak och se klart sen ska jag sova. Upp till skolan imorgon också.


Note to myself: Ta tag i skolan. PLUGGA.

tack å hej!




om någon skulle vara intresserad i att ta hand om denna underbara kisse-brud skulle det vara underbart. För martin har två katter, en hane (Sune) och honan här på bilden, (kallar henne Alice) hon är född i juli och svart med vita strumpor och vitt inslag i ansiktet (bild) och lite på magen. hon är världens underbaraste som måste bli klappad hela tiden, enligt henne själv. Händerna får aldrig vara ifred .. haha. hon trycker sig mot händerna hela tiden för hon är en riktig mysmaja.

Men iaf, känner att det inte går med två katter i en lägenhet så om någon skulle vara intresserad så kan ni ringa till mig eller martin, mitt nr finns på eniro, hitta.se osv. Ellen Johansson söker ni bara, 073-83 börjar de på. Men martin ska lägga ut en annons på blocket tror jag. Men jag hoppas att någon kattvän kan ta god hand om henne för hon är verkligen värd det bästa. Hade jag kunnat ha henne hemma hos mig (bor hemma hos mamma än) så skulle jag ta henne direkt.

Om ni vill se fler bilder eller komma och kika på henne så ta kontakt med mig eller martin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0