Onsdag

Ja, idag har det väl inte hänt föör mycket.

Skolan som vanligt, hade lektioner som vanligt, for hem efter skolan som vanligt. Ja, allt har varit vanligt idag. Förutom att jag har fått hjälp av oskar att byta en lampa på bilen, dimljuset, eftersom jag inte visste hur jag skulle göra. Så jag bytte sido-blinkers på höger sida istället. Trodde jag var klar och att lampjäveln skulle sluta lysa på instrumenpanelen, men icke det.

Så jag gick runt bilen och kollade vilken lampa som inte lyste, jepp, bakljuset på vänster sida hade slocknat, sådär perfekt dagen innan man ska besikta den. Så de var bara att heva upp bakluckan och öppna ett fack där bak å byta lampjäveln. Gick dock fort faktiskt, så nu vet jag ju hur jag gör de iaf!

Annars då? nä jag har kollat på två filmer idag, blev klar med den andra precis. Mammas kompisar är här nu så när dom far ska jag hoppa i duschen och sen gå och lägga mig, för inatt kommer martin hit å sover:)

Råkade få med mig hans hemnyckel, haha. Så han ska sova här och han far väl imorgon när han ska jobba antar jag=)

Nej, nu ska jag kika lite på tv sen ska jag duscha, som sagt. Hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0