Mondaaay

Grattis min annie på 19 års dageeeen!


God dagens, eller kväll.

Idag så skulle jag vakna kl 7, vaknade 07.52 på pricken. Blev lite chockad så jag klev upp och gjorde mig iordning, hämtade upp frida, for en sväng på ok och sen till skolan, var i entren 08.17, jag är fan ultra snabb!

aja, sen så hade vi massa lektioner, prov i religion, skrev på allt, hoppas de blev bra. Höhö. Sen så matte b, usch usch, less jag är men de är bara å fortsätta. Hoppas på ett G i slutbetyg iaf. Men blir det ett IG så får man plugga upp de till hösten. Eller komplettera innan skolavslutningen. Vilket som.

Efter skolan så for jag med mamma på stan, blev ett par täckbyxor rikare och en fleecejacka, även ett band som är lite bredare som man har runt skallen så inte öronen ska frysa, allt som allt gick de på 265 tror ja, gaaanska billigt. Men mamma betalade de, som en "tidigt" födelsedagspresent, ska även få en jacka också, men ska bara hitta en jävel.

Sen så kom jag hem vid halv 7, snörde ihop en middag, schnitzel, sås och sallad. Sen tog jag en härlig dusch, hela badrummet ångade, haha fyfan vad skönt de är när vattnet bränner på kroppen.

så nu ligger jag och ser tv, börjar inte förens 12.10 imorgon så en sovmorgon får man allt, tror de blir att kliva upp kring 9 iaf så man inte vänder så mycket på dygnet. Ska käka en rejäl frukost också, eftersom att enda lektionen är idrott. Så man har nå i magen innan :)

Nåjo, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0