måndag

då var det en ny vecka!

i helgen så har jag jobbat och vart med annie. sovit hos henne hela helgen. fast igår så for jag till martin å sov där tills idag. for till skolan så jag var där kring 10.

sen har jag bara haft lektioner. klarade matten delvis, skulle plugga på nå grejer och göra ett litet test innan nationella. nåja, jag tyckte att jag gjorde bra ifrån mig. det är väl de som räknas.

fick även veta provet i religion, vg! det går bra nu. sen så har de väl inte hänt så mycket mer.. var till luleå idag med rebecca & cicci, åt på donken och kollade lite på skokanonen. sen hem mot boden igen.

nu har jag precis duschat och ska krypa ner i sängen. ska upp 7 imorgon och sen har jag skola, efter det blir de att fara till annie och plugga lite matte, har ett nytt prov snart, så hon ska hjälpa mig med nå inlämningsuppgifter som ska vara inne på fredag.

nej, nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0