måndag 26/3

Godkvällens.

Idag så var de skola.. ännu en vecka av detta elände. Hade iaf ingen arbetsmiljö, så jag kom ju i onödan till skolan vill säga. Lunchade i matsalen sen så hade vi religion, skrev klart uppgifterna sen fick vi sluta.

Eller jag sjukanmälde mig för jag orkade inte gå på matten för att vi hade ändå vikarie och de var ändå repetitioner som stod på schemat. Så for till stan och testade en klänning, fan så jobbigt.

Aja, sen så for jag hemåt, martin var här och vi såg lite tv och mös lite och sen for han till jobbet. Jag kollade lönespecen och fick en överraskning, lite pengar kommer in till mitt konto imorgon, härligttt.

Imorgon blir de skola sen ska jag hämta joel på heden och efter det ska jag jobba 16-21. SKÖNT med lite pengar i april yaao.

Nej, nu ska jag inte sova, jag ska se på tv. börjar 8.20 imorgon men jag orkar fan inte sova nu. Har nå nytt spel på telefonen som man kanske blir trött av? heh godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0