lång helg!

idag så hade jag bara matteprov, hoppas de gick bra. efter de så for vi å käka på rönnkan, kom sen på att vi kanske skulle gorma i att heva i basen till bilen så vi for till jula och jag köpte det. for sen å hämta joel i heden och sen for jag till rebecca och då satte vi igång, de gick jättebra tills vi skulle dra en sladd från bilbatteriet till slutsteget. hittade inget hål fram till batteriet så vi gav upp där.

for hem och så kom oskar, han hjälpte mig att hitta hålet och jag kopplade fast andra änden i slutsteget och jordade den.

men sen så blev båda två less så han skulle titta på det en annan dag. nåja, nu gör jag inte så mycket, ser lite criminal minds och efter det så hoppas jag att the river börjar för har för mig att de är på torsdagar?

aja, vi hörs väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0