en torsdag

goddagens!

idag så vaknade jag, klev upp och gjorde mig klar för skolan. hämtade upp frida och for till skolan för att göra lite nytta.

meeen vi skulle till gallerian idag och stå där som nå idioter med vårat uf-företag. självklart ska folk fota & filma.

aja, fick sluta vid 15.30 så jag släppte av frida och for hem. får skriva matte provet på måndag eller nåt. har även nk prov imorn men har ej pluggat, måste fan ta tag i mig själv nu, har blivit så bekväm att inte plugga nåt så jag orkar inte göra de. men har religionsprov och matteprov nästa vecka så ska plugga i helgen tänkte jag. de går inte att skjuta upp de nåmer! skärpning ellen.

nu ska jag ta de lugnt och föda både mig själv & min katt som verkar vara hungrig. hehe, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0