12/6 Bilderrr

Det var ett tag sen, ska bara berätta snabbt att den senaste tiden har jag tagit studenten, jobbat och bara tagit de lugnt.

Lägger upp nå bilder men dem flesta kommer väl upp på fb antar jag, inom tid. Måste föra över bilder och få några skickade till mig så de kan ju ta ett tag, men lägger iaf upp dom jag har på datorn nu..

Bilderna är blandade mellan studenten och cypern resan så ni vet :) Kan även hända att nån annan bild också slinker in!



















free irish coffee, free ice cream AND FREE DRINK = TILL MIG!!!
Ack så snälla restaurang ägare är ;)





Drinken hette Orgasm nr 3.... och så ska man säga de på engelska..













har hur mkt som helst mer men orkar fan inte lägga ut nåmer.. Vi hörs nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0