Tisdag

Snart är det augusti igen. Sommaren är typ över och ännu en sommar har jag inte badat. Det är väl bra för jag kan ju inte säga att jag har tyckt att de har varit varmt ute. heh..

Igår kväll satt jag iaf å såg på serier. Sen vid halv 12 så tänkte jag att det kanske är dags att sova, så jag somnade och kring fyra tiden vaknade jag och såg att lampan i sovrummet lös. Jag har inte en blekaste aning varför den lös eller hur den kunde göra det eftersom att jag hade släckt alla lampor innan jag somnade.

Antingen så har jag klivit upp på natten och tänt den eller så har martin lurat mig totalt. Han sa att han kom hem typ vid 5 halv 6. Fyfan vad äckligt att inte komma ihåg.. jag har aldrig någonsin gått i sömnen, jag har pratat i sömnen, vem har inte? men att vara uppe och gå, nä fan så sjukt.

Idag så är det jobb till kl 12 och sen får vi se vad som händer. Imorgon är det också jobb! Går på sommarrad till den 14 augusti sen så jobbar jag 17-19 (helgen) och sen så får vi se om jag får vik:et för en kollega ska bort hela september.

Nu ska jag se nå tv och ja, inte göra så mycket mer. Vänta tills nästa kollega börjar jobba halv 12 sen får jag fa heeem! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0