januari 2012

Idag så vaknade jag innan 6. Klev upp osv. Sen for jag till jobbet. Började 06.45 och jobbade till 13.15, så nu sitter jag bara här och gör inte för mycket. Hade varit skönt att ta en pn nån timme för börjar inte förens 15 imorgon. Sen är det bara söndag och måndag sen på tisdag börjar skolan igen! woho! ne inte woho..

Så sjukt less på skolan och nu blir det att tagga igång med matte b också. Puuuh, jobbigt. Hoppas man klarar det iaf. Värt ett försök för då vet man ju att om man inte klarar de så vet man ju vad matte b går ut på och kan plugga lite på det innan man gör om de, men jag har ju världens bästa vän annie och min pappa och båda är typ världsbäst på matte så hoppas att jag klarar alla prov osv. Bara jag vet och förstår hur jag ska räkna, då kommer det gå jättebra.

Nåja, får även se om man ska söka in på Socionom utbildningen till våren också, kanske man kommer in i augusti. Det hade varit de! Jobb dirr man gjort klart allt. Hade varit bra. Ska även gå till syon och prata lite annat man kan kolla på, tänkte fara nån dag då man kanske är ledig till LTU å kolla.

Äh slut med skolprat! 4 dagar kvar tills de börjar, 4 dagars ledighet från skolan kvar.
Hörs väl :)


bild från min 18års dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0