forts. från förra måndagen

Fast jag ska bara skriva eller fortsätta på inläggen från förra måndagen då jag var hos tandis. Jag ska dock få laga en jävla tandjävel.. på 19 år har jag aldrig haft nå problemos med tänderna och så kommer detta, fyfan vad jag hatar tandläkare, vissa av dom kan ju för fan inte ens svenska??? hur fan ska man förstå vad dom säger?

Sen att tandhygeinisterna (?) som är ranken under tandläkare inte har lika bra betalt så behöver dom väl inte vara sura och dryga på jobbet heller? jävla fittkärringjävel säger jag bara. Äckel är vad dom är.

Sen nu fortsätter jag ännu mer: jag har nyss sett klart avsnitt 12 på säsong 3 i vampire diaries. Fattade riktigt inte avsnittet men längtar tills 13 kommer ut. Ska kolla imorgon om de har kommit ut för de verkar inte vara en gång i veckan? utan de är snabbare .. så ska kolla när jag kommit hem imorn från skolan!

Har iaf två lektioner imorgon. Klassråd och idrott. Suck.. aja, en uppgift skulle vara klar till imorn men jag har inte tagit tummen ur röven än och gjort den. Får väl säga som vanligt att den ligger i mina dokument och att jag glömde att skicka den till mailen.. oooops.

Hörs. hejdå. shalom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0