u rock my world

jafyfan, kommer inte ihåg om jag har skrivit nå om helgen och ids inte kolla bak i arkivet heller.

i fredags så jobbade jag till halv 10, for hem en sväng efter de så hämtade jag upp cicci och skjutsade hem henne. for sen till gammelstan för att sedan skjutsa annie & gänget på krogen. följde med in på både (?) the corner och heroes. typ.

kom i säng hos annie kring 04.40? haha. sen på lördags morgonen så vaknade jag vid 12-1, annie var redan vaken och det kändes som att jag var bakis som fan, hade inte druckit en droppe alkohol. beställde iaf mat från milano sen vid halv 5 for jag hem å började fixa mig. annie skjutsade mig till rebecca där vi käkade och sen fick skjuts av annie till krogen.

blev liite för mycket alkohol för mig så vid halv 3? kom martin och hämtade mig. käkade på rönnkan och sen blev de nåt besök med mr toalett.

söndagen, HAR ALDRIG MÅTT SÅ JÄVLA SÄMST SOM DÅ! fyfan de vill jag aldrig göra om! låg hela dagen i sängen men efter att jag fått i mig lite mat så blev de bättre. men tog mig en powernap till 7-8 på kvällen.

idag så mår jag mycket bättre. de ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba idag och imorgon, jovisst!

annie kom med min bil som hon haft över helgen blir de ju, haha lämnade ju en cider i bilen (smart som jag är) så hade de vart minus grader så den hade exploderat så nu har jag ice-slush i framsätet, vill nån ha? gratis! kanske är lite alkohol kvar i men kan ej lova nåt.

aja, är iaf på jobbet nu å har precis käkat middag , blir här till 22 så sen är de bara å fara hem och ta det lugnt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0