Öppen

Första inlägget utan lösen då. Fick hem student grejerna och ja, antar att ni alla har sett en student mössa förut så jag finner ingen anledning att heva ut den på varken bloggen eller fb.

Sitter iallafall och laddar ner prison break just nu, är på säsong 3 avsnitt 6 eller 7 för er som är intresserade. Vill bara se klart allt så man inte behöver vara så jäkla "inne" i det. Får nästan ångest om jag inte ser ett eller två avsnitt när jag har tid. Hemskt..

Har praktik nu iallafall, är på storheden, så pendlar fram å tillbaka, idag sjukanmälde jag mig för mina fötter håller på att döda mig, och när jag får ont i fötterna eller i vänstra iallafall så gör knät ont med så jag kan typ knappt gå och haltar fram.

Har väl inte så mycket annat att säga, hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0