Onsdag 22/2

goddag!

jag var uppe kring 10 idag, for iväg och kollade en grej sen for jag och martin tillbaka till mig. när han bestämde sig för att fara hem så bestämde jag mig att dra och simma! gud så skönt de är nu efteråt, är helt slut i kroppen, simmade 1timme och 30 minuter, skönt för både kropp och knopp!

känner att jag gjort av med mycket energi och nu har jag ätit nästan direkt efteråt som man ska :) det är roligt att simma men när 3 st tjejer ska simma
mitt i vägen förstår man inte riktigt vad som finns innanför deras skallben, för man ska ju som simma på vänster sida och tillbaka på höger, precis som 97an typ, fram på v-sida å tillbaka på h-sida, hur enkelt som helst! men dom verkade inte förstå det.. kanske ska man sätta upp en bättre skylt innan man hoppar ner i vattnet så man ser ordentligt?

nåja, nu ska jag ta det lugnt tills mamma kommer hem för då ska vi göra grekiska hamburgare med tsatsiki, mummaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0