21 februari 2012

Idag har jag inte gjort föör mycket faktiskt. Cicci ringde kring 11 och frågade om vi skulle dra till Luleå, jovisst! Gjorde mig klar osv. och sen efter 12 så for jag och hämtade upp henne och Frida. For till storheden och köpte en massa presenter till Rebecca som fyller 19 år idag. Stort Grattis! Sen så for vi till Boden och jag lämnade av båda, efter de så ringde mamma (jag hade ringt henne 15 gånger innan) så for jag till hennes jobb och hämtade volvo kortet och tankade 50 liter i min bil. Efter det for jag hem och käkade, köttsoppan satt bra! For sen och hämtade Cicci och Frida än en gång och for till Rebecca på fika! Efter att vi fikat så gick vi ut till henne och snackade, skrattade och kollade lite på tv medans vi funderade vad som skulle hända framöver mot studenten osv. Vid 9 for vi hemåt, sen dess har jag bara suttit och klurat på min design. Är inte riktigt nöjd för vet inte vad jag vill ha för färg på bakgrunden för jag har haft vitt as länge men, hm, jag vet inte. De är klurigt det här. Inatt kommer Martin nån gång, när han slutat. Så blir att fara vid 11 imorn bitti å kolla på en grej! Efter det vette tusan vad som händer å sker. Vill ha PENGAR! Är helt jävla luspank. Eller okej, har 50kr som jag ska spara tills snusen är riktigt slut, så ska jag fara å köpa så jag klarar mig till på fredag då lönen rullar in. Därefter kommer studiet och undehållet. Så nog klarar jag mig alltid, men då ska man ju betala in en massa jävla grejer som biljävlen kostar. Huvva. Besikta den ska man göra i mars, sen skatten på de, usch vad pengarna bara rullar genom fingrarna. De är ju synd att man inte skiter pengar.. Aja, nu ska jag nog ta och se vad som finns på tvapparaten, finns de inget där så blir det väl att ta hem en film eller tre som kan underhålla mig ikväll. Eller så går jag bara och sover, enkelt och man vaknar pigg som en lärka imorgon. Nja, ska nog ta och fundera ett tag.. Annars så hörs vi väl när vi hörs antar jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0