fredaag

igår så var jag och martin och såg på hockey i lule, skellefteå mot luleå.. satt precis vid utvisningsbåset, dock var de där luleå satt utvisade. synd.

aja saik gjorde 3 mål första perioden och svensson höll nollan! grymma räddningar osv. as bra! fredrik lindgren var as bra som back, asså tror nästan sånt där går i släkten, både morfar, jag och oskar var back när vi spela fotboll och så är lindgren back i hockey. kände igen mig ganska mycket med det där lugna och bara följa med motspelaren mes kroppen och sen bryta i rätt tillfälle.

awesomee! aja var nöjd som fan när vi for hem iafl. såg film sen sova.

vaknade vid 9 och då var de bara upp med molly. idag får jag se vad som händer. ser just nu v.d :) hörss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0