wednesdayy

tjaa

idag så var de praktik som vanligt. så häärligt att man äntligen trivs på ett ställe och att alla är så jäkla trevliga!

aja, fick veta igår att vi hade nationella idag, ringde min handledare på kvällen och de var ganska pinsamt .. han trodde väl att jag försökte smita undan praktik men förklarade när jag kom vid 11 idag att så var inte fallet. fick iaf mycket att göra och tiden bara flög iväg. kl 16 slutade jag och då for jag hem ,bytte om och for till annie som bjöd på middag! niceee, tackar tackar! vad skulle jag göra utan dig?????❤❤❤❤❤❤❤

efter de så kikade vi lite på tv och bokade banor tills på lördag! sen ca halv 9 for jag hem och nu ligger jag ny duschad och ska kika lite på tv innan de blir sängen för min del.

imorgon är de två prov och sen praktik. vill ha pengar nooooow! känner mig så jävla fattig men har ändå 600 kr kvar, å de är inte mycket. kommer ha väldigt tight april månad då jag ska betala skatten på bilen denna månad. sen blir de utgång på lördag, har inte druckit sen februari? tror jag. duktig ellen.

nåja nu tv sen sova som sagt. byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0