PRAKTIK

heejsan..

ihelgen har jag inte gjort så hemsk mycket. så de var det.

idag så vaknade jag vid 7, klev upp och käkade frukost. for sen innan 8 till praktiken. fick sluta vid halv 3 då jag skulle till skolan å ha matte. fick även ett praktikgrejs av en lärare.

sen så hade jag matte, satt å snacka med jennie om studenten hela lektionen typ:) gick där vid 10 över 4 så for till stan och handlade ett par leggings, en tröja och ett par fjäder örhängen som blir perfekt på lördag då de blir utgång!

ska även en sväng på stan på torsdag då de är kvällsöppet på stan. tänkte kika efter en fin tisha och en tröja jag såg på h&m idag! must have it!

sen så for jag hem och har vart hemma sen dess. ikväll blir de nog bara att ta de lugnt och se tv oså och sen sova. imorgon är det praktikdag 2 och eftere ska jag hänga med anniee❤

mamma ska även boka resan till cypern snart:) fårse om man hinner ändra sig och bila ner till tyskland istället som isak hade som förslag? well we'll see;)

hörsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0