onsdag

jahapp, idag har jag väl inte gjort så mycket. vaknade halv 4 inatt av att martin ringde och ville ha skjuts .. klev upp och for till fel ställe. var som lite trött? aja hämtade han iaf på bodensläp, for hem till mig och sov vidare till halv 12 då jag klev upp och gjorde mig frukost, sen vid 3 for vi till bodsvedjan och chillade ett tag. vid 4 skjutsade jag martin till bodensläp igen och sen for jag hem.

här hemma har jag inte gjort så mycket. senare kommer väl mamma och sen vid 6 halv 7 ska hon ha skjuts till nån och sen ska jag hämta henne ikväll också.

nu blir de väl att bara ta de lugnt och tagga för skola 8.20 imorgon! som tur är de inga lektioner utan bara nå grejs med projekarbete å de lär ju ta hela dagen.....

aja, nu ska jag göra nå av mitt liv. hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0