MAT

jag var inte så sugen på att köra korv och makaroner idag, då mamma inte skulle äta middag hemma.

snörde ihop kyckling, paprika, matlagnigsgrädde, lite creme freishe(?) och tagiatelle. OCH FAAN så underbaart de blev! kryddade ganska mycket med curry och peppar så de blev hot;) fiifan så bra de blev.

sjukt nöjd. vet inte vad de är men jag vill typ laga mat as mycket nu för tiden. har vart intresserad i att laga mat förut men sen så blev de bara mindre å mindre. men nu vill jag bara laga mat hela tiden. helst utan recept då man går på känsla istället och hoppas att de blir gott! hehe undrar vad man ska göra för mat imorgon då?

här är min kyckligcurry tagiatelle middag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0