4/4

idag så var de skola, hade svenska tal, nationella. gick faktiskt bra!

hade tydligen ingen religion, för hade inga restuppgifter.. sen så var de ett hål till 12.10. for på stan med eve och kikade lite. 3 nagellack, ett par trosor och en liknande sportbh följde med mig hem:)

for tillbaka till skolan och hade info & layout B, fick G på provet, nöjd över de! sen så for jag hemåt.

for runt som ett virrvarr i bilen för jag ville ha med mig en hund ut och gå med när jag och annie skulle promenera. fick med mig tindra iaf:) gick ca 45 min? skönt var de till en början då solen var framme men sen försvann den och då blev de kallt.. :( for hem till oskar och badade tindra lite sen for jag hem själv och duschade. for till bodsvedjan och sen till dollar, hämtade upp kicki och sen till bodsvedjan igen. bärde ner litw gejer från läggan och sen gjorde jag en fantaaaastisk curry gryta! mummaa så god den var!!!

såg lite tv och fick ett riktigt skumt sms.. nåja. imorn blir de matteprov sen ska jag iväg och träna! sen ta de lugnt ett litet tag och sen får vi se vad som händer:) nu ska jag se nån criminal serie och sen sova. hörees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0