26/4

hejsaaaan. idag så var de skola, två prov men jag kände att matteprovet som jag inte ens pluggat till gick bättre än förväntat.

kring 12 var jag på praktiken. slutade kring 4 och min handledare sa att om jag ville kunde jag kika förbi och sägs hej i helgen. tror jag ska fara en sväng imorgon och titta in, om det hinns!

anywaaay så var de tjejkväll idag på stan. fick med mig två transparenta blusar - ska dock lämna tbx en eftersom att de var så mycket folk och jag orkade inte prova den så den åker tillbaks! fick även med mig en mobilgrejs som man hänger runt halsen, som frida sa: perfekt på krogen att ha mobil, kort, pengar m.m. i, även då man inte orkar ha någon väska med sig. sen köpte jag även en 4- paletts ögonskugga på kicks så man kan göra en snygg sotning.

annars så hann jag med att dricka 4 koppar kaffe på opalen, huur ska jag kunna somna? haha! nej men imorgon ska jag till skolan, tvätta bilen om vädret tillåter och kanske, bara kanske byta till sommardäck.

nåja, nu ska jag se tv tills jag slocknar.. hejpaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0