30/9

Fredag igen då=) veckorna går så snabbt!

Idag så var vi lediga.. Klev upp 07.30 för att sen hämta gubben och rickard som skulle med till luleå. Var där så tidigt så vi körde runt och kollade lite bilaffärer, åh vad jag vill ha en 850! Finns säkert 59395 st i boden men alla äldre äger dom så de kommer ju aldrig lägga ut dom på blocket. nejnej.

Aja, for hem vid lunch iaf, käkade på skolan. Äckeljävla mat. For sen vidare och lämnade martin å rickard så martin hämtade sin bil, vi for hem till mig och sen städade jag ur volvon lite.. behövdes!

Nu sitter jag här hos frida med henne och rebecca och ska snart käka, sen blir det att sprätta första och efter några stycken få cidrar blir det utgång! HÖRS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0