Hahah



Här är hennes blogg 




Hejsan, idag så har jag inte gjort för mycket va, igår så drog jag till martin (han visste inget, surprise) sen blev jag rastlös så jag diskade åt han och städade hela huset, dammsög alltså. Sen så förtjänade jag att sitta och titta på tv. Så det blev att göra det och sen for vi till överstbyn där jag gav mariana en Kissanminttu, vi var ju till finland, jag å tjejerna.

Sen så gjorde jag väl inte så mycket mer igår. Idag så vaknade jag kring 11. Satte mig i bilen och for iväg till stan, skola, en lektion och sen slutade jag. Värt... aja, skickade iaf in en uppgift som jag redan hade skickat in.. så roligt när man måste göra det. For iaf till frida och där har jag varit tills typ innan 21. Då vi for en radda på stan och sen hemåt. Nu är klockan snart 11 och jag funderar starkt på att kanske gå och lägga mig då jag ska upp halv 8, hehe, känns så mycket bättre när man VET att man kan köra BIL till skolan, än att måsta stressa till bussen osvosv. hehe

nåja, hörs väl när vi hörs igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0