torsdag

hello..

idag så vaknade jag av mig själv halv 12, kikade på klockan och sträckte på mig.. skönt att börja 20 i 2 tänkte jag.. sen så när jag kom till skolan så hade vi självklart inte en lektion;) så jävla glad man blir när man vet sånt i förväg med.

Iaf, så ikväll var vi på folkets hus och var på kick offen för UF företag. Det var väl roligt oså.. men långtråkigt när dom skulle prata om allting som man bör tänka på osvosv.

Aja, nu är jag hemma iaf, sovmorgon till 12 imorn för att vi behövde inte gå dit imorn på morronen för vi var på folkets hus idag. yey..

Aja, har prov imorn i NK så ska ta och plugga lite nu tror jag, vilket jag vet att jag ändå inte kommer att göra, för jag är så jävla lat då det kommer till att plugga. Ska bara kolla igenom det sen är jag klar, det orkar jag.

nåja, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0