söndag 13/11

Grattis till lillskiten som blir 10 bast idag. Synd att jag jobbade men jag får köpa nå extra bra till julklapp åt lillebror.

Idag & igår jobbade jag 7-20 och det har satt sina spår kan jag säga, även fast det inte är så mycket fysiskt att göra så har jag ont i hela kroppen. Huvva..

Ja, jag kommer jobba 2 helger till och några strö dagar då. Känns bra att veta att man kommer få ut närmare 15 papp i december:) KÄNNS SÅ JÄVLA BRA. Bara för att jag har jobbat 8 dagar nu i november? lätt värt att jobba istället för att dricka på helgerna, nu ska jag fan borsta tänderna och lägga mig i sängen och ta det lugnt för mina ögon håller på att fara åt olika håll atm.

Nåja sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0