November månad

Japp, då är vi inne i en helt ny månad då..

I veckan då vi har haft lov så har jag varit hos martin, sen på onsdagen for jag till arvidsjaur och var med min farmor :) Träffade min farbror också & det var härligt att se honom! Sen så for jag hem igen på lördagen och på kvällen så for jag, annie, frida och rebecca på farmen - halloween festen;p

Träffade på braiga människor och vid halv 2 bestämde jag och annie oss att dra hemåt =) så ringde martin så skulle dom komma å hämta oss. Skjutsade hem annie och sen for jag till martin. Sov där tills idag och idag vaknade jag kring 7 tiden och så det var waist of time för att när jag kom till skolan så hade vi tydligen ingen lektion? happ, good information as usual!!


Nu ska jag väl inte göra alls för mycket, funderar på att följa med martin å åka nattskiftet idag. Är ju som sagt ledig nu imorgon och på onsdag så vi får väl se vad som händer =)

Skulle varit skönt att fara å simma eller nå nån dag, har ju ett 12 kort sen jag fyllde 18, å de räcker tills 2013 men nån gång måst man ju röra på sig :)

Aja, hörs dåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0