Valborg

Ja, for då till byn, gjorde inte så mycket och sen på lördagen så for vi till överst och åt där. Sen vid halv 10 så for vi till sörbyparken, satt där med nå folk och drack lite. Träffade Jenny som man inte har sett på år och dar känns de som =)

Efterfesten var hos martin och jag somnade där vid 1, trött som attans! Vaknade av att de var svinvarmt i rummet och vände på kudden så man fick den kalla sidan men det fanns ingen kall sida, så jag väckte martin och sen ringde de i hans telefon så vi for till överst igen.

Sen har vi väl bara hängt där hela dagen, vid 4 tror ja de var så for jag, martin å robin till stan, mötte rickard och ida så dom vände om och vi möttes på max, där vi käkade =) eller jag och robin, gött vare iaf!

Sen for i en sväng om till sävast och sen släppte dom av mig hemma. Har duschat osv och nu sitter jag bara här, upp före fan imorgon, men de är lika bra att man vänjer sig. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0