Torsdagen den 5/3

Hejhoppskutt....

idag så vare skola, sov hos annie iaf, tills idag. Gick till skolan, hade två lektioner och sen så gick jag in till stan vid 12 tiden. Gick å kollade lite i butiker osv. Sen så gick jag till bussen, åkte till praktiken och jobbade i ca 2 timmar, skoj..

Efter det var de bara å kuta hem, slänga i sig maten å fara till jobbet, jobbade till kl 8 och då kom oskar och hämtade mig på jobbet. Vi for hem hit och han är nu i garaget å meckar med nån grej, såklart.. vad gör killar annars?

IMORGON är det nationella i engB. Känns ju inte awesome men de är två st kvar och nästa är på torsdag nästa vecka. SEN ÄRE INGE MER ENGELSKA I HELA MITT LIV, vet ni hur bra de känns??????? matte och engelska - borta! Dock är ju engelska mkt roligare än matte, men de visste ni ju redan!

Hoppas de går bra iaf, har väl inte så mkt mer att säga, tror de blir byn imorn .. martin skulle till stan å jag ska få pengar så jag kan fixa min 18års present, (en sen present, jag vet, fick min 17årspresent av min bror typ 8 månader efter att jag fyllt 17 och jag fyller år i april...) som jag ska göra imorgon! Hoppas jag, bara jag inte bangar ur, har en tendens att göra det..

JAJA, nu blev jag sjukt jäkla less att sitta vid datorn. Hörs sen för nu ska jag titta lite i häftet vi fick till att läsa lite inför imorgon. Hejs!



oljefilter, ska det stå öl då?



sjukt vacker jag blev...
är lik hon charlies hushållerska i 2½ män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0