söndag

I helgen så var jag bara med annie, på fredagen drog vi på bio! såg den snygge Johnny där,mmmh mmh mhhhhhhhhhh!! Sen så drog vi hem till henne, såg nån film och sen somnade vi. Vaknade kring 10-11 tror jag, kanske senare? Sen så låg vi bara å drog oss ett tag tills vi käkade frulle.

Gjorde inte allt för mycket, drog på stan å handlade gotta och hyrde en film! The Town med Ben Affleck, snygging där med. Sen så såg vi en massa filmer och till sist den. Såg Sleepers också, sjukt hemsk film men den var ändå sjukt bra, annie satt och letade den i typ 5 år, för hon kom int ihåg vad den hette.

Men tillslut så! Efter att vi sett The town så sov vi. Vaknade innan 11, hann med massa ärenden och så innan jag skulle jobba kl 15. Jobbade iaf idag till kl 21.30, därav är jag sjukt trött just nu och ska nog försöka sova innan jag ska upp för EN ynka lektion imorgon. Nåjoo nåjoo..

Har inte så mycket mer att berätta faktiskt. Ska nog sova nu, hejdååå =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0