Inget å göra va

Namn: Ellen
Piercingar: Tungan och i öronen
Tatueringar: Nope
Längd: 1,70cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: blond med röda slingor
Fräknar: Jo på sommaren eller när jag solar
Motto: -
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, kanske i en lite större stad va
Tycker du att du är attraktiv? Inte vet jag
Dricker du? Nä, aldrig
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Nån Loréal som morsan köper för färgat hår
Vilken parfym använder du? Mest Black XS
Vad är du rädd för? Äckliga saker
Gillar du att tvätta? Jaaaaaa nej.
Gillar du berg- och dalbanor? Antagligen?



~Senaste...~
Filmen du hyrde? Öh, typ nån dålig komedi för ett år sen typ
Filmen du köpte? The Cove och Varg
Låten du hörde? Katy Perry - E.T
Gången du hade sex? Klurigt va
Låten du laddade ner? vet ej
Personen du ringde? Isak för att höra vart han var, han bara försvann från skolan:o
Personen som ringde dig? Frida
TV-program du såg? O.C som jag ser på nu
Person du tänkte på? Martin


~Favorit...~
Låt: Många
Sak att göra: Umgås, vara ute nu när det börjar bli varmt å massa fler saker
Sport: Hockey att kolla på, fotboll och handboll att spela. Slutade spela dom för jag ville inge mer, men det är ändå roligt.
Dryck: Cider och vitt vin
Kläder: Leggings, linne och en tröja på de, perfekt
Film: Komedi och rysare
Bil: Har ingen favorit men dom nya Audis är awesome!
Serie: Typ, O.C, Desperate housewives och 2½män



~Har du någonsin...~
Gråtit över en pojke? Jepp
Gråtit över en flicka? Inte så men när en vän är ledsen så blir jag också ledsen
Ljugit för någon? Hah, mamma?
Blivit arresterad? Nope
Träffat någon från internet IRL? Ja? om man har snackat via msn eller nå med sin kompis?



~Antal...~
Gånger ditt hjärta brustit? En gång, men de är helt nu :)
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte?
Tjejer du kysst? Hah, 1 eller 2? och då har de varit mina kompisar;p
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Eh, 3-4 st :)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några ggr med fotbollen och handbollen och inte minst när man har fyllt år då mamma har skickat in en bild ;)



~Senaste..~
Boken du läste? Feber.
Personen du fick e-mail av? Nån reklam grejs
Personen du fick brev av? Farmor när jag fyllde år
Personen du fick sms av? Frida
Gången hela din familj åt middag tillsammans? De var väl typ 13 år sen?
Saken du köpte? Max mat ;)


~Allmänt:~
Ska bli skoj: Fre-lör!
Ska inte bli skoj att: Vakna upp på söndag
Sparar till: livet
Pålägg som gäller: Congacs medvurst, (prickikorv) om ni fattar
Önskar att jag var bättre på: Matematik och typ städa
Dagens dryck: Sprite och vatten
Vad saknar du: Ett körkort fan
Tre band/artister: -
Vad har du gjort idag: skola, åkt bil, ätit på max och praktiserat
Brukar du svära mycket: När jag är sur eller less/förbannad ja
Hur tidigt stiger du upp: Om de är skola så kring halv 7-7
På helgerna: kring 10-11
Vad ska du göra ikväll: Hänga med brudar
Hur många timmar sover du per natt: Går typ å lägger mig kring 10-11 och vaknar 7. Räkna ut
Vem är snyggast i världen: Johnny Depp och Russell Crowe, MMMMMMMHMMMMHMMMMMMMMH!
Vad är det för veckodag: Torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Ingen aning
Favoritplagg i garderoben just nu: Min spetsklänning
Vikt: Helt ok!
Byter gärna garderob med: Kenza yääää
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Feber.
Mitt rum kan beskrivas som: Litet, beige
Mig själv med tre ord (just nu): Sliten, exalterad, måste-byta-kläder
Jag tränar: genom att promenera då och då..
Jag ville bli när jag var liten: Typ datatekniker, pappa är de så;p
Vad är klockan just nu: 15.59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0