Helgen

I fredags så slutade jag min praktik, forever liksom! Skönt som fan, Laitis var det roligt att vara å praktisera, dem som jobbade där var roliga och hade humor. 3 veckor som jag var där gick mycket fort. Nu är det tillbaka till skolbänken för plugg och sen sommarlov!

Aja, efter praktiken så drog jag mig hemåt, fixade mig och drog sen till frida där hon rebecca och linda var. Grillade lite och sen åt vi, snackade skit och sen kom helena. Drog oss till krogen och det var roligt :) Kring halv 3 drog jag mig hemåt, snackade med martin i telefonen sen har jag noll minne, vaknade av att mobilen började låta och så fick jag ett sms. Blev iaf svinskraj och hoppade typ upp.. hah, sov iaf vidare sen och vaknade kring 1-2.

Bestämde mig för att köra en 2-dagars och fixa mig lite. Drog till frida och rebecca fick fixa mig ännu mer. Drog ut kring 11 och var där till ca 1, då jag promenerade hem. Fattar inte hur äldre tjejer kan vara så jävla dryga? speciellt då man inte ens känner dom, ska inte äldre vara mognare? Aja, stod iaf vid toaletten på lotus och väntade på min tur, 2 tjejer dyker upp och puttar bort alla andra som står och väntar. Moget? Sen står dom och kläcker ur sig att det var deras tur att gå på toan och att dom inte alls hade trängt sig före osvosv. Sen börjar ena säga till mig att hon känner igen mig och blablablaaa, jag säger att jag har inte sett henne förut och då börjar hon dryga och ja, haha så patetiskt så det är inte sant. Kan man inte kontrollera sig om man är kring 20 då man dricker är det fan inte ok. Till och med jag, som nyss fyllt 18 vet då fan hur jag ska kontrollera mig och inte dricka för mycket och absolut inte hålla på att dryga mot folk på en jävla krog? 14 år säger jag bara.

Vaknade iaf upp idag, inte bakis eller nått, skönt som fan. Är ändå så jävla sliten så jag vet inte vad. Måste till frida å hämta min väska som jag lämnade där igår. Fan vad jobbigt det blev helt plötsligt. Aja, nu väntar jag på att oskar ska hämta tindra så jag kan gå iväg till frida. Ska nog ta en dusch medans jag väntar. Känner mig äcklig som fan, hah, gör det alltid dagen efter att jag druckit.

Sen så blir det nog på hemvägen att köpa en chirre påse och kanske dra till annie? fan va gött. Sen ska jag TA TAG i den FÖRBANNADE KÖRTKORTSBOKEN å PLUGGA SOM FAN. De är fan dags nu asså. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: frida

det är därför man aldrig går på lotus för alla jävla drägg verkar alltid vara ute efter att bråka/slåss dära :s

2011-05-15 @ 18:36:03
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0