hard work yä



Bara för att han är så jääävla snygg!

Aja, idag som jag skrev så har jag kört lite bil, gick bra faktiskt, halkbanan snart då ;) lite sent kanske, men det blev ju en massa gorm & hade jag varit smart hade jag valt nyströms direkt. Aja, sånt man får ta.. Sen så hann jag gå typ 10 steg innan jag ser Rebeccas bil komma körandes, hoppade in med henne och frida. For runt lite och sen så blev det jobbet. Kom hem för 45 min sen typ, har hunnit äta middag iaf! lite sent men det var gott.

Var vrålhungrig för jag åt en hamburgare kl 1 och sen var jag tvungen att springa till körskolan. Aja, fick ju i mig mat och jag har ju inte dött av svält. Imorgon har jag en lektion, eller inte lektion men får ju veta betyg i engb så hoppas på de beeeeeezta iaf.

Nu ska jag nog slå på en film för Off the map och morden i midsomer(?) orkar man inte se på... Nåja hörs sen va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0