Torsdag

ja då var det nästan helg igen då!

Idag var det skola som vanligt, började 8.20, hade engelska, redovisade boken som vi läst och sen pratade läraren ett tag om kommande prov osv. Så slutade, gick till bibblo och lämnade tillbaks boken och sen blev det entrén som vanligt.

Hade ett läxförhör på historian och efter det så lämnade jag in papprena vi skulle ha gjort och jag skrev på allting på läxan, stolt =)

Hade sen samhälls och lärare började gorma och sen kom dendär kvinnan och ja, satt där tills halv 2 och sen slutade vi.

Efter skolan väntade jag på annie osen gick in till stan, tänkte inte ens kolla på nå skor för jag vet hur sugen jag blir! Men såklart hittade jag ett par. Vet att om jag skulle betala dom skulle pengarna inte räcka långt.. Så jag ringde min gubbe =) La undan dom tills imorgon och ska hämta och betala dom då=)


Nåja, vi hörs väl=) nu ska jag fixa brynen för dom ser ut som skit, helt allvarligt. Usch. Aja,hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0