Today is thursday

Hejsan!

Idag var det skola, engelska nationella speaking på morronen, for och åt på max med julia, petra, jossan, ida och isak på lunchen. Typ mätt fortfarande? hah, jävla mätt man blir alltså. Älskar kyckling burgare;) Sen så for vi tillbaka till skolan, gjorde redovisning och sen slutade vi. Fick skjuts av isak till stan, där jag gick på KB, snackade och praktikplats är klartttt å bettttart. Sen virrade jag runt på stan tills halv 3, då jag tog bussen till heden och fixade naglarna, tack ellen! (inte jag utan en annan ellen)

Sen så for jag hem och nu är jag hemma, har ätit mat men var knappt hungrig sen lunchen! Sen nu ska jag göra klart nå uppgifter till provet imorgon och sen ska jag se litee hockey, vet att det har börjat men skolan är viktigare än hockey, så jag ser om jag hinner sista perioden. Love till SAIK;)

Och imorgon då man vaknar är man 18, chillidill!



till mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0