Tisdag

Hejsan!

I lördag så for jag till byn med isak och kicki. Såg finalen av melodifestivalen och sen så sov vi väl. Söndag sov jag till 10 typ. For iväg till skoternsdag osv. Fick köra martins skoter och den är så jäkla oskön att köra, fyfasen alltså, styret sitter helt fel för mina korta armar (jämfört med martins) som knappt kunde nå dit. hah.

Sen på kvällen for vi hemåt, martin lämnade av mig hemma och kom in medans jag bytte om och skjutsade mig sen till annie. Käka tårta och öppnade min present :) Sen så kom mamma och hämtade mig.

Igår så vare skola, 8.20, såklart. Hade några få lektioner och sen slutade vi. Gick in till stan och mötte annie, gick till banken hennes och fixade lite och sen for vi till strajk alley;)

For hem till henne sen och käkade och sen for jag med bussen halv 6, typ? Sen så har jag väl inte gjort så mycket mer.

Idag så for jag till skolan, 8.20 också! Men inte fan hade vi nån jäkla lektion, nä polisen kom ist och snackade om allt klotter osv på skolan och hur mkt det kan komma att kosta oså. Intressaaaaant.........

Slutade iaf innan 2, orkade inte gå på idrotten för vi skulle typ promenera med gå stavar så jag orkade inte, verkade som ingen i klassen gick dit, hah :)


Igår 14/3 fyllde mamma år och idag firade vi henne, köpte en present som var två örhängen och oskar kom med tulpaner, hon gillar såna har jag märkt! :) Sen så har vi ätit tårta osv. Suttit och pratat på och snart ska jag väl ta och sova, är trötter som attans. Funderar på att ta en snabbdusch och sen ta och lägga sig i sängen med en film och sen sova? låter helt ok tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0