Semlor + internationella kvinnodagen va

Godkväll!
Idag så fick jag sova till tio i 8. Sen var det upp, hann duscha och fixa mig innan, woho man är ju snabbare än snabbast! Så kommer jag till skolan, går ner och undrar vart alla är..... så frågar jag nån annan lärare på handels om vart kristina är, såklart - i Norge! Så gick upp, mötte Isak och såfort han såg på mig så kom han ihåg att vi hade sovmorgon, skit!

Aja, satt på skolan tills kl 10, gjorde nån uppgift på Åsas lektion och efter det så var det lunch. Satt mest i entrén som alltid. 10 i 2 var det idrott, dansade till nån film? sen slutade jag. Gick till bussen, tänkte först göra ett stopp på apoteket men jag sket i det. Gick istället till Apoteksgruppen vid Max. Mötte Isak, Kicki och Sara, även Jens och Isak och Martins mormor. Pratade ett tag och sen gick jag hem. Gick tillbaka till Apoteksgruppen och köpte mig nå piller ;) Sen så gick jag hem, mamma kom, hon gjorde mat, hon drog till Luleå, jag käkade och nu ligger jag här.

Jag påminde henne om att de var semledagen idag(?) så hon kuta till bilen och for iväg och handlade semlor. Men hon skulle tydligen inte ha nån för hon for ju som sagt till Luleå?. Aja!

Nu gör jag naaada, funderar på att ta mig ett bad, men det kändes jävligt jobbigt. Sitta och vänta 30 min på att de ska fyllas upp orkar jag inte, inte idag. Nåja, vi hörs väl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0